fbpx

Ostukorvis ei ole tooteid.

ÜLDTINGIMUSED

ÜLDTINGIMUSED: OSTU SOORITAMINE, KOHALE TOIMETAMINE, TAGASTUS

Kauba leidmine ja valimine

Kaupade leidmiseks valige ülamenüüst sobiv kategooria. Klikkides Teid huvitaval kategoorial, ilmub loetelu vastavatest toodetest. Lisainformatsiooni saamiseks tootest klikkige toote nimetusele. Samas on lahter, kuhu saate sisestada valitud kauba koguse. Klikkides klahvile ”Lisa korvi”, toimetatakse valitud kaup ostukorvi ning kuvatakse vastav teade.

Ostukorv

Klikkides klahvile “Ostukorv” näete kaupade nimekirja, mis on Teie poolt valitud, kuid ei ole veel tellimuseks vormistatud. Ostukorvis näete kaupade nimetusi, iga kauba hinda ja ostukorvi koguhinda. Ostukorvis olevate kaupade koguseid saab korrigeerida või kustutada. Tooteid kustutada saab toote pildi ees olevale ristile klikates.
Edasise tellimuse vormistamisel tuleb sisestada Maksja/Arve andmed. Kontrollige arve saaja (maksja) andmete õigsust. Kui soovite saata kaupa teisele aadressile vajutage linnuke lahtrisse küsimuse: Saada teisele aadressile? järele. Kui teil on eraldi märkusi tellimuse kohta, siis sisestage need lahtrisse: Märkused tellimuse kohta. Tellimuses esitatud andmete täpsusest sõltub Kliendi poolt ostetud toodete häireteta kohaletoimetamine ja vahel ka võimalikud lisakulutused. Peale vajutamist nupule “Esita tellimus,” saadetakse Kliendi e-posti aadressile automaatselt tellimuse kinnitus. Tegemist ei ole arvega, vaid kinnitusega, et tellimus on jõudnud kauba müüjani.

Tellimuse kinnitamine ja tasumine

Klikkides ostukorvis nupul “Esita tellimus”, vormistate ostukorvi sisu tellimuseks. Kliendi e-posti aadressile tuleb kinnitus tellimuse kohta. Oma tellimuse eest tasuta tellimuse kinnituse alusel ning peale tellimuse eest tasumist saadetakse teile arve teie e-posti aadressile. Juhul, kui tellimuse täitmisega esineb tõrkeid, näiteks tellitud kaupa ei ole laos, võetakse kliendiga ühendust ja antakse sellest teada.

Makse sooritamiseks tuleb tellimuse vormistamise leheküljel valida meelepärane makseviis.

Toodete eest saate tasuda:

Pangaülekandega (arve saadetakse e-mail´ile) LHV panga arveldusarvele EE157700771001997027

  • läbi Hyba internetipanga teel (Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Citadele – pangalinke pakub Hyba OÜ)

Tellimus vormistatakse ja transporditakse 100%-se ettemakse puhul.

ESTO järelmaks

ESTO järelmaksu puhul on tegemist ülimalt kiire ning mugava makselahendusega, mis aitab
koostada sulle sinu poolt valitud perioodi alusel maksegraafiku. Makselahendus teeb otsuse reaalajas
ning aitab ostu sooritada vähem kui 60 sekundiga.
Lisa sobivad tooted ostukorvi, kinnita oma tellimus ning vali makseviisidest ESTO järelmaks. Ostu
kinnitamisel vali endale sobiv periood, igakuise osamakse suurus ning digiallkirjasta mugavalt ID-
kaardi, Smart-ID või Mobiili-ID abil.
● ESTO järelmaksu saavad taotleda kõik 18-70-aastased Eesti Vabariigi kodanikud.
● ESTO järelmaks on võimalik vormistada kiirelt ja mugavalt ka juriidilisele isikule.
● ESTO järelmaksu pakub ja haldab ESTO AS.
TÄHELEPANU! Iga järelmaks on finantskohustus. Enne järelmaksulepingu sõlmimist tutvuge vastava teenuse tingimustega ning vajadusel konsulteerige asjatundjaga. Iga finantsotsusega kaasnevad riskid ja kohustused, mistõttu palume laenutoodete tarbimise vajadus hoolikalt läbi mõelda. Näiteks 1290-eurose laenusumma puhul 24 kuuks fikseeritud intressiga 14.90% aastas ja lepingutasuga 0 eurot on krediidi kulukuse määr 31.62%, kuumakse suurus 70.67 eurot ning tarbija poolt tagasimakstav kogusumma 1696.08 eurot. Järelmaks on finantskohustus ning enne otsuse tegemist tutvuge põhjalikult lepingutingimustega ja vajadusel pidage nõu ESTO AS
töötajaga või muu asjatundjaga. Järelmaksu pakub ja haldab ESTO AS.

Kaupade transport

Kauba transpordiks on järgmised võimalused:

1. Kauba saamine SmartPOST pakiautomaadist.
Teie paki transporditasu on 3 eurot (lisatakse Teie tellimuse kogusummale) sõltumata paki suurusest (ettemaksuna arve alusel). Kauba saate Teie poolt valitud pakiautomaadist peale arve tasumist. Eriti oluline on paki saaja õige mobiiltelefoni number, sest sinna saadetakse pakiautomaadi uksekood paki kättesaamiseks. Saadetisi hoiustatakse tasuta SmartPOSTi pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates sõnumi saabumisest Teie mobiiltelefonile. Kui Te pole 7 kalendripäeva jooksul pakil järel käinud, kuulub tellimus tühistamisele, Hortus Medicus hoiab tellimuse summast kinni 5EUR käsitlustasu ning tellimuse eest tasutud summa jääk tagastatakse kliendi arveldusarvele. Täpsem info: www.smartpost.ee

2. Kauba saamine Omniva pakiautomaadist:
Teie paki transporditasu on 3 eurot (lisatakse Teie tellimuse kogusummale) sõltumata paki suurusest (ettemaksuna arve alusel). Kauba saate Teie poolt valitud pakiautomaadist peale arve tasumist. Eriti oluline on paki saaja õige mobiiltelefoni number, sest sinna saadetakse pakiautomaadi uksekood paki kättesaamiseks. Saadetisi hoiustatakse tasuta Omniva pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates sõnumi saabumisest Teie mobiiltelefonile. Kui Te pole 7 kalendripäeva jooksul pakil järel käinud, kuulub tellimus tühistamisele, Hortus Medicus hoiab tellimuse summast kinni 5EUR käsitlustasu ning tellimuse eest tasutud summa jääk tagastatakse kliendi arveldusarvele.  Täpsem info: www.omniva.ee

3. Kauba saamine DPD automaadist:

eie paki transporditasu on 3 eurot (lisatakse Teie tellimuse kogusummale) sõltumata paki suurusest (ettemaksuna arve alusel). Kauba saate Teie poolt valitud pakiautomaadist peale arve tasumist. Eriti oluline on paki saaja õige mobiiltelefoni number, sest sinna saadetakse pakiautomaadi uksekood paki kättesaamiseks. Loe lähemalt www.dpd.com/ee

4. Kauba saamine kauplusest Kadaka tee 36. Kaubale saab järele tulla argipäeviti ajavahemikul 10:00-15:00

Kui teie kaubatellimuse maksumus ületab 49 EUR, siis kauba kohaletoimetamine on tasuta. Kaup toimetetakse üldjuhul teieni 2-3 tööpäeva jooksul.

Kaupade tagastus ja pretensioonid

Kui mingil põhjusel ostetud kaup ei sobi, on Teil õigus see tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Toote tagastamiseks saatke palun eelnevalt meile e-kiri aadressile info@hortusmedicus.ee . Tagastatav kaup peab olema KASUTAMATA JA ORIGINAALPAKENDIS.

Tagastada saab läbi Omniva, Itella ja DPD mugavalt kauba saabumisel saadud koodiga (Itella puhul algse kauba saamisel saadud koodiga). Kui tegemist on spetsiaalselt kliendile valmistatud või tellitud tootega, siis on müüjal õigus jätta ettemakstud raha kliendile tagastamata. Tagastatud kauba eest maksame teile raha tagasi 3 tööpäeva jooksul.

Privaatsus

Isikuandmeid töötleb Hortus Medicus OÜ. Hortus Medicus OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Hyba OÜ-le.

Meie e-poele teatavaks saanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse.

Meie e-pood kasutab Kliendi isikuandmeid kliendile uudiskirja või eripakkumiste saatmiseks üksnes juhul, kui Klient on andnud selleks nõusoleku.

Meie e-pood säilitab Kliendi kohta ostude sooritamise käigus Kliendi poolt sisestatud kontaktandmed ja info sooritatud ostude kohta. Seda infot käsitletakse konfidentsiaalsena ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega. Isikuandmed, mis on vajalikud Toodete Kliendile saatmiseks, edastatakse kulleriteenust osutavale ettevõttele.

Andmeside Kliendi ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab Kliendi isikuandmete ja pangaandmete turvalisuse. Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda, vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. E-poel puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.

Lisainformatsioon
Kui Teil on küsimusi või probleeme seoses HORTUS MEDICUS’e internetipoe kasutamisega, saatke palun e-mail aadressile info@hortusmedicus.ee või helistage telefonil 656 7333. Võite kasutada võimalust saata kiri aadressile Kadaka tee 36, Tallinn.