fbpx

ÜLDTINGIMUSED

ÜLDTINGIMUSED: OSTU SOORITAMINE, KOHALE TOIMETAMINE, TAGASTUS

Kauba leidmine ja valimine

Kaupade leidmiseks valige ülamenüüst sobiv kategooria. Klikkides Teid huvitaval kategoorial, ilmub loetelu vastavatest toodetest. Lisainformatsiooni saamiseks tootest klikkige toote nimetusele. Samas on lahter, kuhu saate sisestada valitud kauba koguse. Klikkides klahvile ”Lisa korvi”, toimetatakse valitud kaup ostukorvi ning kuvatakse vastav teade.

Ostukorv

Klikkides klahvile “Ostukorv” näete kaupade nimekirja, mis on Teie poolt valitud, kuid ei ole veel tellimuseks vormistatud. Ostukorvis näete kaupade nimetusi, iga kauba hinda ja ostukorvi koguhinda. Ostukorvis olevate kaupade koguseid saab korrigeerida või kustutada. Tooteid kustutada saab toote pildi ees olevale ristile klikates.
Edasise tellimuse vormistamisel tuleb sisestada Maksja/Arve andmed. Kontrollige arve saaja (maksja) andmete õigsust. Kui soovite saata kaupa teisele aadressile vajutage linnuke lahtrisse küsimuse: Saada teisele aadressile? järele. Kui teil on eraldi märkusi tellimuse kohta, siis sisestage need lahtrisse: Märkused tellimuse kohta. Tellimuses esitatud andmete täpsusest sõltub Kliendi poolt ostetud toodete häireteta kohaletoimetamine ja vahel ka võimalikud lisakulutused. Peale vajutamist nupule “Esita tellimus,” saadetakse Kliendi e-posti aadressile automaatselt tellimuse kinnitus. Tegemist ei ole arvega, vaid kinnitusega, et tellimus on jõudnud kauba müüjani.

Tellimuse kinnitamine ja tasumine

Klikkides ostukorvis nupul “Esita tellimus”, vormistate ostukorvi sisu tellimuseks. Kliendi e-posti aadressile tuleb kinnitus tellimuse kohta. Oma tellimuse eest tasuta tellimuse kinnituse alusel ning peale tellimuse eest tasumist saadetakse teile arve teie e-posti aadressile. Juhul, kui tellimuse täitmisega esineb tõrkeid, näiteks tellitud kaupa ei ole laos, võetakse kliendiga ühendust ja antakse sellest teada.

Makse sooritamiseks tuleb tellimuse vormistamise leheküljel valida meelepärane makseviis.

Toodete eest saate tasuda:

Pangaülekandega (arve saadetakse e-mail´ile) Nordea panga arveldusarvele  EE541700017002679891 või LHV panga arveldusarvele EE157700771001997027

  • läbi Maksekeskuse internetipanga teel (Swedbank, SEB, LHV, Luminor, COOP – pangalinke pakub Maksekeskus AS)

Tellimus vormistatakse ja transporditakse 100%-se ettemakse puhul.

Kaupade transport

Kauba transpordiks on järgmised võimalused:

1. Kauba saamine SmartPOST pakiautomaadist.
Teie paki transporditasu on 3 eurot (lisatakse Teie tellimuse kogusummale) sõltumata paki suurusest (ettemaksuna arve alusel). Kauba saate Teie poolt valitud pakiautomaadist peale arve tasumist. Eriti oluline on paki saaja õige mobiiltelefoni number, sest sinna saadetakse pakiautomaadi uksekood paki kättesaamiseks. Saadetisi hoiustatakse tasuta SmartPOSTi pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates sõnumi saabumisest Teie mobiiltelefonile. Kui Te pole 7 kalendripäeva jooksul pakil järel käinud, kuulub tellimus tühistamisele, Hortus Medicus hoiab tellimuse summast kinni 5EUR käsitlustasu ning tellimuse eest tasutud summa jääk tagastatakse kliendi arveldusarvele. Täpsem info: www.smartpost.ee

2. Kauba saamine Omniva pakiautomaadist:
Teie paki transporditasu on 3 eurot (lisatakse Teie tellimuse kogusummale) sõltumata paki suurusest (ettemaksuna arve alusel). Kauba saate Teie poolt valitud pakiautomaadist peale arve tasumist. Eriti oluline on paki saaja õige mobiiltelefoni number, sest sinna saadetakse pakiautomaadi uksekood paki kättesaamiseks. Saadetisi hoiustatakse tasuta Omniva pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates sõnumi saabumisest Teie mobiiltelefonile. Kui Te pole 7 kalendripäeva jooksul pakil järel käinud, kuulub tellimus tühistamisele, Hortus Medicus hoiab tellimuse summast kinni 5EUR käsitlustasu ning tellimuse eest tasutud summa jääk tagastatakse kliendi arveldusarvele.  Täpsem info: www.omniva.ee

Kui teie kaubatellimuse maksumus ületab 49 EUR, siis kauba kohaletoimetamine on tasuta. Kaup toimetetakse üldjuhul teieni 2-3 tööpäeva jooksul.

Kaupade tagastus ja pretensioonid

Kui mingil põhjusel ostetud kaup ei sobi, on Teil õigus see tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Toote tagastamiseks saatke palun eelnevalt meile e-kiri aadressile info@hortusmedicus.ee , kus on ära toodud järgmine info: tagastatav toode, tagastamise põhjus, tellimuse number ning arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda. Tagastatav kaup peab olema KASUTAMATA JA ORIGINAALPAKENDIS. Tagastamise kulu müüjani kannab ostja, kuni 10EUR ulatuses. Kui tegemist on spetsiaalselt kliendile valmistatud või tellitud tootega, siis on müüjal õigus jätta ettemakstud raha kliendile tagastamata.

Privaatsus

Isikuandmeid töötleb Hortus Medicus OÜ. Hortus Medicus OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Meie e-poele teatavaks saanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse.

Meie e-pood kasutab Kliendi isikuandmeid kliendile uudiskirja või eripakkumiste saatmiseks üksnes juhul, kui Klient on andnud selleks nõusoleku.

Meie e-pood säilitab Kliendi kohta ostude sooritamise käigus Kliendi poolt sisestatud kontaktandmed ja info sooritatud ostude kohta. Seda infot käsitletakse konfidentsiaalsena ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega. Isikuandmed, mis on vajalikud Toodete Kliendile saatmiseks, edastatakse kulleriteenust osutavale ettevõttele.

Andmeside Kliendi ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab Kliendi isikuandmete ja pangaandmete turvalisuse. Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda, vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. E-poel puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.

Lisainformatsioon
Kui Teil on küsimusi või probleeme seoses HORTUS MEDICUS’e internetipoe kasutamisega, saatke palun e-mail aadressile info@hortusmedicus.ee või helistage telefonil 656 7333. Võite kasutada võimalust saata kiri aadressile Kadaka tee 36, Tallinn.