Hortus Medicus osutab teenuseid Tallinnas aadressil Kadaka tee 36 ning Tartus aadressil Riia 142 (Novapolis ärimajas).

Füsioteraapia teenusele on võimalik tulla:

  • ise tasudes
  • perearsti saatekirjaga (perearst suunab tervishoiu teenusele koodiga 7050 – Füsioteraapia individuaalne (kestus 30 min) või 7060 – Füsioteraapia igapäevases keskkonnas või 7065 – Kaugfüsioteraapia video teel, individuaalne (kestus 30 min))
  • Stebby teenuste vahendamise platvormi kasutades
  • füsioteraapia eest võib tasuda ka teie tervisekindlustus või tööandja. Kui teil on selline kokkulepe, siis peate ise arve tasuma, aga saate selle edasi esitada
  • füsioteraapiat saab ka liiklusavarii järgselt, mille puhul tasub teenuse eest liikluskindlustus

Füsioteraapiat kasutatakse nii ennetuseks kui ka osana taastusravis tekkinud probleemide lahendamisel. Füsioterapeut saab olla abiks nii luu- ja lihaskonna probleemide puhul, trauma ja operatsioonide järgselt, aga ka neuroloogiliste probleemide puhul. Kui sa ei ole kindel, kas teenus oleks vajalik just Sulle, siis võta meiega julgesti ühendust telefoni teel 6567333 või kirjuta info@hortusmedicus.ee

Füsioteraapia teenust osutab füsioterapeut.

Tagasisidet või kaebusi saate edastada telefonil 6567333 või kirjutades info@hortusmedicus.ee

Teenusele saab broneerida:

Digiregistratuuri kaudu

Helistades 6567333 või kirjutades info@hortusmedicus.ee

Broneeri siin:

Teenuse tühistamine

Teeme omalt poolt kõik, et te ei unustaks oma broneeringut – saadame e-kirja ja SMS meeldetuletuse.

Kui te ei saa teenusele tulla, siis palun andke sellest meile teada nii kiiresti kui võimalik – teie poolt broneeritud aega võib vajada keegi teine. Anna sellest teada telefoni 6567333 või e-kirja teel: info@hortusmedicus.ee


Ravijärjekord

Ravijärjekorra pidamise reeglid (alus: sotsiaalministri 21.08.2008 vastu võetud määrus nr 46 « Tervishoiuteenuse kättesaadavuse ja ravijärjekorra pidamise nõuded »)

Hortus Medicus peab ravijärjekorda elektroonselt infosüsteemis E-kliinik. Võimalik on registreeruda ka telefoni või e-posti teel.
 Ravijärjekorda registreerib patsient (läbi broneerimissüsteemi või digiregistratuuris),tervishoiuteenuse osutaja või juurdepääsuõigusega töötaja. Patsiendi registreerimisel ravijärjekorda, kantakse ravijärgekorda järgmised andmed:
1. patsiendi ees- ja perekonnanimi, isikukood või selle puudumisel sünniaeg;
2. planeeritav vastuvõtu aeg
3. planeeritava tervishoiuteenuse osutamise näidustus (diagnoos, uuringu või protseduuri nimetus);
4. patsiendi kontaktandmed (telefon ja e-posti aadress);
5. patsiendi ravijärjekorda registreerimise kuupäev;
6. ravijärjekorras muudatuste tegemise (ravijärjekorras ette- või tahapoole viimise või ravijärjekorrast väljaarvamise) kuupäev ja põhjus;
7. ravijärjekorda panemise põhjuse kood1, kui ooteaeg ületab Eesti Haigekassa nõukogu poolt kinnitatud ravijärjekorra maksimumpikkust;
8. märge, et patsienti on teavitatud ravijärjekorras muudatuste tegemisest.
Patsiendi ravijärjekorda registreerimine on tagatud telefoni või e-posti või Interneti vahendusel kõigil tööpäevadel ajavahemikus kella 9.00–17.00. Esimesel pöördumisel registreeritakse nimetatud ajavahemikus saabunud ravijärjekorra taotlused olenemata ravijärjekorra pikkusest ja muudest asjaoludest.
Kui patsient registreeritakse ravijärjekorda, saab patsient kirjaliku teatise, mis sisaldab tervishoiuteenuse osutamise aega ja tervishoiuteenust osutava tervishoiutöötaja nime ja telefoni numbrit.
  Ravijärjekorras muudatuse tegemisel kohustatub Hortus Medicus patsiendile muudatustest teatama hiljemalt ühe tööpäeva jooksul arvates muudatuste tegemisest.
  Kui ravijärjekord on pikem kui kuus kuud, siis kohustub Hortus Medicus patsienti teavitama teenuse osutamise ajast ja kohast üks kuu enne tervishoiuteenuse osutamist.

Kaebuste esitamise kord

Kaebused tuleb esitada kirjalikult eesti keeles e-posti teel aadressile info@hortusmedicus.ee.
Anonüümseid kaebusi ei menetleta.
Kaebuste esitamisel peab olema märgitud kaebuse esitaja (või esindaja) ees ja perekonnanimi, kaebuse asjaolud (nii detailselt kui võimalik), kontaktandmed ning info kuidas oodatakse tagasisidet. Kui kaebuse esitajat ei rahulda Hortus Medicus poolne lahendus, siis on tal õigus pöörduda Sotsiaalministeeriumisse, Terviseametisse või Tervisekassasse.
Hortus Medicus on sõlminud ka patsiendi vastutuskindlustuse. Õigustatud isik võib nõuda kindlustusjuhtumi puhul kindlustusandjalt kahju hüvitamist. Kindlustusjuhtumiks peetakse tervishoiuteenuse osutaja kohustuse rikkumist, kui:
1) tervishoiuteenuse osutamisega on põhjustatud patsiendi kehavigastus, tervisekahjustus või surm
2) tervishoiuteenuse osutaja vastutab tekkinud kahju eest võlaõigusseaduse alusel ja
3) kahju on tekkinud järgnevalt sätestatud asjaolu tagajärjel:
1) diagnoosimise, ravi või muu samalaadse toimingu tegemine või selle tegemata jätmine, eeldusel et tervishoiuteenuse osutamisel tavaliselt oodatava hoolsusega arstiteaduse üldisel tasemel oleks kahju tõenäoliselt välditud;
2) diagnoosimise, ravi või muu samalaadse toimingu käigus saadud nakkus, eeldusel et tervishoiuteenuse osutamisel tavaliselt oodatava hoolsusega arstiteaduse üldisel tasemel oleks kahju tõenäoliselt välditud;
3) tervishoiuteenuse osutaja poolt patsiendi transportimisel tekkinud vigastus või kahjustus;
4) diagnoosimise, ravi või muu samalaadse toimingu käigus kasutatud seadme rike, mille eest tervishoiuteenuse osutaja vastutab võlaõigusseaduse § 770 lõike 2 alusel;
5) tervishoiuteenuse osutamise käigus tervishoiuteenuse osutaja poolt patsiendile manustatud vale ravim, ravimiannus või tervishoiuteenuse osutaja tegevusest või tegevusetusest kõlbmatuks muutunud ravim või ravimi muu väär kasutamine
6) tervishoiuteenuse osutaja dokumenteerimiskohustuse rikkumine;
7) tervishoiuteenuse osutaja korraldusliku kohustuse rikkumine sellise tervishoiuteenuse osutamisel, mis on otseselt seotud diagnoosimise, ravi või muu samalaadse toimingu tegemise või tegemata jätmisega.