Kauba tagastamine

Kauba tagastamine meile on väga lihtne ja sellega ei kaasne Teile mingeid kulusid. Et hoida keskkonda palume Teid siiski enne ostu sooritamist valida õige suurus ja kaup – selleks, et mitte asjata pakke edasi tagasi saata. Hoiame koos meie planeeti!
 
Kui Teile mingil põhjusel ostetud kaup ei sobi, on Teil õigus see tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Pretensioonid, mis on avastatavad kauba saabumisel (näiteks vale värvus, vale suurus, puuduolev kaup) tuleb samuti edastada Hortus Medicus OÜ-le 14 päeva jooksul. Oleme tänulikud, kui annate meile kauba tagastamisest teada e-kirja teel: info@hortusmedicus.ee . Tagastatav toode ei tohi olla kahjustatud ega muudetud. Kaup tuleb tagastada komplektsena originaalpakendis, sealhulgas tuleb üheaegselt koos tagastatava kaubaga tagastada ka kingitused, mis antud tootega kaasas olid. Kasutades 14-päevast lepingust taganemise õigust, vastutate tarbijana tagastamisele kuuluva asja halvenemise korral asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest.
Kauba saate mugavalt tagastada Omniva, Itella või DPD pakiautomaadi kaudu. Omniva ja DPD saadavad tagastamiseks eraldi koodi. Itella pakiautomaadist saab paki tagastada kasutades  algest paki saabumisel saadavat koodi. Küsimuste korral andke teada – aitame rõõmuga!
 

Raha tagastamine

Juhul kui taganete lepingust, kasutades selleks 14-päevast taganemise õigust, tagastatakse Teile toodete eest tasutud summa (koos transpordimaksumusega) Teie pangakontole 3 tööpäeva jooksul alates sellest kui olete Müüjale tagastanud lepingu esemeks olnud asja või esitanud tõendi, et olete  asja tagasi saatnud. Tagastamise kulu kannab müüja.
Kui tegemist on spetsiaalselt kliendile valmistatud või tellitud tootega, siis on müüjal õigus jätta ettemakstud raha kliendile tagastamata.
Lepingu täitmisel tekkivad vaidlused püütakse lahendada läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse vaidlused kohtu korras Eesti Vabariigis kehtivate õigusaktide kohaselt kohtus. Tellijal on Lepingust tulenevate vaidluste kohtuväliseks lahendamiseks õigus pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni poole pöördumise õiguse kasutamine ei võta Tellijalt õigust pöörduda vaidluse lahendamiseks kohtu poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Tellija ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi.
 

Lisainformatsioon

Kui Teil on küsimusi või probleeme seoses HORTUS MEDICUS’e internetipoe kasutamisega või soovite anda tagasisidet meie poolt osutatavate teenuste osas, saatke palun e-mail aadressile info@hortusmedicus.ee või helistage telefonil 656 7333. Võite kasutada võimalust saata kiri aadressile Kadaka tee 36, Tallinn.